Tak se mi dostal do ruky pravděpodobně poslední leták Decathlonu. První mi padla do oka zadní strana, kde jsem se přesvědčil, že mi produkty nabízí odborníci.
Říkám si výborně, juknu na nějaké boty. Sandále, hm, ty loňské mám prošoupané. Á, tady nějaké kvalitní a ne drahé.
Příležitostná turistika v rovinatém terénu? Aha, takže obuv vhodná na přechody od gauče k lednici! A koncem října nejdýl se rozpadnou. Jestlipak tyhle pindy nezapáchají módní obuví… Děkuji, boty značky „ochechule“ nechci. A máme tu další „modrý produkt“. Opovažte s v těch botách běhat více jak 30 minut, a nedej bože, abyste šlápli do …!
Je libo stan? No hodil by se. Stačí vyhodit do vzduchu. Pozor – jedná se o typ s bumerangovým efektem, který vás po návratu složí.
Něco pro děti, které ještě neumí plavat? No tak to musí mít samozřejmě vestu. A dokonce mají takovou, ve které budou moct hýbat ručičkama a nožičkama!
Co pinčes? Mají pro vás novinku! Stůl, který sestává ze dvou desek, spojených kouzelnou síťkou!
Dobře, uznávám, že trochu přeháním. Jenže to nic nemění na celkovém pocitu, že na mně šmejdi zkouší triky s pseudosportovní čínskou obuví bez nároku na reklamaci, resp. Horsta a jeho partu z Teleshoppingu, který vám předvádí, že vesta do vody má dva otvory pro ruce a z vašeho dítěte nebude bójka.